مقالچه

احکام ودستورات بی پایه باب وبهاء

باب و بهاء و حکم مربوط به زنا و استمناء

یکی از احکامی که باب و بهاء در کتاب بیان و اقدس به بیان آن پرداخته‏اند حکم مربوط به جواز زنا و استمناء می‏باشد که به آن اشاره می‏کنیم:

علی محمد باب در واحد هشتم، باب ۱۵ بیان فارسی می‏گوید: «بر هر شخصی واجب شده است که ازدواج کند تا نسل خداپرست از او باقی بماند و باید در این راه جدیت نماید، و اگر مانعی در ایجاد نسل از یکی طرفین بود، جایز است برای هر یک از آنها با اجازه دیگری بوسیله دیگری ایجاد نسل نماید و ازدواج با کسی که در دین بیان نیست جایز نمی‏باشد»

یعنی در این حکم ازدواج زن و شوهردار با مرد اجنبی را حلال می‏دانند و زن با اجازه شوهرش می‏تواند با دیگری هم بستر شود.

و همچنین در بیان عربی واحد هشتم باب دهم می‏گوید:

«بخشیده شده بر شما آنچه را در خواب می‏بینید یا با مالیدن به خود استمناء می‏نمائید.»

و همچنین بهاء در اقدس صفحه ۱۵ می‏گوید: «اگر مرد و زنی زنا کنند، باید ۹ مثقال طلا به بیت‏العدل تسلیم کنند».

این حکم مربوط به زنا بود که در بیان و اقدس (دو کتاب بابیان و بهائیان) به آن اشاره شد، حکمی که مخالف عقل و فطرت است.

حکمی که مخالف قرآن و روایات می‏باشد. زیرا خداوند متعال می‏فرماید: «به زنا نزدیک مشوید که آن فحشاست و بدراهی است [اسرا/۲]  همچنین می‏فرماید: «زنان و مردان زناکار را هر کدام صد تازیانه بزنید و هرگز به آنان ترحم نکنید اگر به خدا و قیامت ایمان دارید و در هنگام اجرای حکم باید جمعی از اهل ایمان حاضر باشند» [نور/۲] .

و همچنین در روایات بسیاری از این عمل به سنگین‏ترین گناهان تعبیر شده است

رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «هیچ کار فرزند آدم نزد خدای تبارک و تعالی سنگین‏تر از این نباشد که کسی پیامبری یا امامی را بکشد، یا کعبه را که خدای عزوجل قبله بندگان خود قرار داده است ویران کند، یا به حرام به زنی نزدیک کند» [میزان الحکمه،ج۵ص۲] .

همچنین در ثمره و میوه این عمل امام صادق علیه‏السلام فرمودند: «هرگاه زنا شیوع یابد، زمین‏لرزه‏ها پدیدار شود.» [همان،ص۲۲۱۳]

همچنین در علت تحریم زنا امام رضا علیه‏السلام فرمودند: «زنا حرام شده زیرا در آن فساد می‏باشد و آن عبارت است از: کشتن نفوس، از بین رفتن انساب، ترک تربیت اطفال، تباه شدن میراث و اموری شبیه به اینها که همگی از وجوه فساد است.» [علل الشرایع،ج۲،ص۲] .

غیر از آیات و روایاتی که در مذمت این عمل شنیع بیان شد پیشرفت علم و دانش مضرات این عمل را ثابت می‏کند که به نمونه‏هائی از آن اشاره می‏کنیم.

«ویروس HIV ایدز» از نظر روش انتقال بسیار شبیه یکی از ویروس‏های مولد هپاتیت به نام ویروس هپاتیت B می‏باشد. راه‏های عمد انتقال این ویروس عبارتند از: تماس جنسی (زنا) و ورود خون و فرآورده‏های خونی آلوده از جمله سوزن‏های آلوده در معتادان تزریقی و انتقال از مادر به جنین [ایدزتألیف دکتراحمدمحمودآبادی،ص۱۶] .

خوب مشخص است عمده مبتلایان به این بیماری بواسطه رابطه‏های نامشروع ناقل این بیماری شده‏اند و خود را و دیگران را مبتلا به این بیماری کرده‏اند.

«مبتلایان به ایدز با ۳ سرطان شایع دست و پنجه نرم می‏کنند و آنها عبارتند از: سارکوم کاپوزی، لنفوم و سرطان گردن رحم.» [همان،ص۲] .

و همچنین در باب عواقب عمل شنیع استمناء که بهاء پیرامون خود را به آن دعوت می‏کنند باید گفت دکتر هوچین سون ثابت می‏کند «عموم ناراحتیهای مربوط به دستگاه تناسلی از آثار «استمناء» و ناراحتیهای شبکیه چشم و مشیمیه از آن سرچشمه می‏گیرد»

و همچنین اضافه می‏کند «نقصان حافظه، خرابی اشتها مشکل شدن هضم، تنگی نفس، تغییر اخلاق و مزاج بطور غیرقابل توضیح، حسادت، غم، کدورت، مالیخولیا، فکر گوشه‏گیری و تنهائی از نتایج شوم ابتلای به این انحراف جنسی است [مشکلات جنسی جوانان،ص۱۴۰] .

حال خود تفکر کنید آیا مکتبی که جوانانش را به بی‏بند و باری دعوت می‏کند حق می‏باشد آیا مکتبی که جوانان را از عمل شنیع زنا نهی نمی‏کند، قابلیت پیروی دارد، آیا مگر نه این است که دین باید متضمن سلامتی جامعه و افراد آن باشد، پس چرا مدعیان دروغین نبوت مردم را به سوی فنا و نابودی سوق می‏دهند و بواسطه اعتیاد به این اعمال قدرت تفکر و تعقل را از آنها سلب می‏کند، چرا آنها را به کاری دعوت می‏کنند که ثمره‏ای جز فروپاشی کانون گرم خانواده ندارد شما چگونه حکم می‏کنید؟؟ آیا اینها ابزاری برای حکومت و ریاست بر مردم جاهل و بی‏قدرت نمی‏باشد؟؟ بواسطه دست‏یابی به جواب صحیح این سؤال‏ها به باطن شوم و خبیث رهبران بابیان و بهائیان پی خواهید برد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن