مقالچه

یک حرکت فریبنده در فرقه بهاییت

یک حرکت فریبنده در فرقه بهاییت

بهاییان در یک حرکت خزنده و حالتی حق به جانب قصد انتخاب دوست برای «بهاء الله» دارند و با تعابیر خدعه آمیز «اعراض از آیات الهی ظلم است و معرضین به علت انکار آیات دلهایشان مختوم و گوش هایشان ناشنوا است و هرگز راه هدایت را نخواهند یافت». جملات در ظاهر زیباست و بدون ایراد. اما نیت آنها در زیر نهفته است و می گویند یهودیان کتب بسیاری را در رد عیسی بن مریم علیهما السلام و عیسویان آثار زیادی را در رد پیامبر اسلام نگاشتند و مسلمین نیز دیباچه هایی در رد بهاییت به زیور طبع رساندند.

به هوش باشیم:

اولا: میان پیامبران هیچ اختلافی نیست و هرچه هست متعلق به افراد کم دانش و متعصب آنهاست. و به فرموده خداوند در سوره مبارکه «بقره» لا نفرق بین احد منهم.

ثانیا: شما نخست «نبوت» بهاءالله را با کتب آسمانی ثابت کنید سپس وارد این تظلم و دادخواهی شوید. و بقول عامه: اول برادری را به اثبات برسان بعد ادعای ارث نما.

ثالثا: هیچ پیامبری رسول قبل از خود را رد نکرده و پیامبر بعد از خود را نیز معرفی نمود و در ختم رسل بودن پیامبر عظیم الشأن اسلام و ختم اوصیاء بودن حضرت صاحب العصر و الزمان نه تنها شکی نیست که مجال برای بحث نمی ماند. و از باب یادآوری به چند کتاب درباره مراجعت می نماییم.

۱- در جزء دوم از کتاب پنجم (سفر خامس) تورات آمده:

«نابی أقیم لاهیم مقارب اجئهیم کاموخا ایلا وشیما عون» ترجمه عربی آن: نبیّا أقیم لهم من وسط اخوتهم مثلک به فلیؤمنوا. یعنی: از میان خودتان پیامبری برای آنها انتخاب شده مانند خودت پس به او ایمان آورید. (افحام الیهود – سموأل المغربی – ج۱- ص۱۱۳-تحقیق د. شرقاوی)

۲- در کتاب مقدس «کتاب دانیال» ص ۱۵۶۷- فصل ۱۲ – بند ۳۱ و کتاب اشعیای نبی – باب ۵۹ – کتاب حیقوق نبی – فصل ۲- بند ۳ وهمان کتاب ص۱۲۲۰- فصل ۱۱ – بند ۱۰۱ اشاره مستقیم به ظهور امام زمان سلام الله علیه در آخر الزمان دارند.

۳- در کتاب مقدس «انجیل» (متی) باب ۲۵- ص۶۰- بندهای ۳۱- ۳۳ در کتاب مقدس «انجیل» (لوقا) باب ۱۲- ص۱۵۴- بندهای ۳۵- ۳۷ در کتاب مقدس «انجیل» (مرقس) باب ۱۳- بندهای ۳۲- ۳۷ در کتاب مقدس «انجیل» (یوحنا) باب ۵ – بندهای ۲۶- ۲۸ نیز به ظهور آقا صاحب الامر در آخر الزمان اشاره دارند.

۴- در کتاب «زند بهمن یسن» ص۱۹ و جاماسب نامه ص۲۵ و بشارت ظهور ص۲۰ نیز با چنین مفاهیمی برخورد می کنیم.

در مکتب ارجمند اهل البیت علیهم السلام نیز ۱۴۸ روایت پیرامون ذریه امام حسین بودن و ۱۴۷ روایت در فرزند امام حسن عسکری بودن و ۳۹ روایت در اقتدای حضرت عیسی بن مریم پیامبر محبت به وجود نازنین امام زمان در زمان ظهور موجود می باشد.

این کتب موجود است و فناوری اطلاعات نیز پیشرفته است. حال نوبت شماست که جناب «بهاءالله» را در کتب پیشین ثابت کنید. ولن تفعلوا.

نگارنده قصد تبیین تاریخ پنهان را داشته و بنا بر تعالیم زیبای قرآنی «لا اکراه فی الدین» نیت دعوت نداشته و رجای واثق دارد که با مطالعه و کنکاش ره گم کرده ی خویش را بیابید.

والسلام علی من اتبع الهدی

منبع : نقدی برفرقه بهائیت از آغاز تا دوره معاصر، حسین قدمی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن