مقالات

وهابيان وحدت شكنان امروز

وهابيان وحدت شكنان امروز

آمريکا وهابيت را عليه وحدت مسلمين تجهيز کرده است. مردم را به دست هايي که امروز وحدت را مي شکنند، توجه بدهيد. با مردم هم صريح حرف بزنيد. امروز، آن دستي که امريکا عليه وحدت تجهيز کرده، عبارت از همين دست پليد وهابيت است. اين را صريح به مردم بيان کنيد؛ پرده پوشي نکنيد. از اول، وهابيت را براي ضربه زدن به اسلام و ايجاد پايگاهي – مثل اسرائيل – در بين جامعه مسلمان ها به وجود آوردند. همچنان که اسرائيل را براي اين که پايگاهي عليه اسلام درست کنند، به وجود آوردند، حکومت وهابيت و اين رؤساي نجد را به وجود آوردند تا داخل جامعه اسلامي، مرکز امني داشته باشند که به خودشان وابسته باشد و مي بينيد که وابسته اند.
الان اين سلاطيني که در بقعه الاسلام وهابي هستند، از اين که به وابستگي و رفاقت و طرفداري خودشان از سياست هاي دشمنان اسلام – يعني امريکا – تصريح کنند، ابايي ندارند و آن را پوشيده نمي دارند. اگر کسي بگويد شما با امريکا مخالفيد، بدشان مي آيد! اگر کسي بگويد شما با امريکا موافق و همدستيد، بدشان نمي آيد! اين درست يک ميزان و ملاک و معيار است. شما بايد مسلمان و حاکم اسلامي واقعي را هم از اين جا بشناسيد.
آن که با دشمنان اسلام دشمن است، او در خط اسلام است و آن که با دشمنان اسلام دوست مي باشد و مباهي به اين دوستي است، او در خط کفر است. دوستي او به معناي همپيماني و وابستگي و به معناي اين که منافع او را در حد «اشد رعايه» رعايت کند، است. وقتي که در کشور و شهر او بگويند: «مرگ بر امريکا»، او بدش بيايد! يک وقت، مردم خودش مي گويند: «مرگ بر امريکا»، که ممکن است امريکايي ها بگويند چرا مردم خودت اين شعار را مي دهند؟ اما يک وقت، ميهمانان يا مسافراني از جاي ديگر به اين جا آمده اند و مي گويند: «مرگ بر امريکا»؛ تو چرا سينه سپر مي کني؟ ! اين نيست، مگر همکاري و همراهي شديد با دشمن خدا و اسلام. اين، همان ريشه وهابيت است که امروز ثمره پليد و خبيثه خودش را نشان مي دهد.
استعمارگران با حربه مذاهب ساختگي نظير وهابيت به ايجاد شکاف و نفاق بين مسلمانان مي پردازند. استکبار جهاني از طريق به وجود آوردن وهابيت سعي کرده در داخل جامعه اسلامي، مرکز امني را براي خود ايجاد کند، بايد به طور صريح و آشکار مردم را نسبت به نقش وهابيون در ضربه زدن به وحدت اسلامي آگاه نمود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن