مقالات

وهابيت سبب بدنامي اسلام شده است

 

آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی گفتند: وهابیت سبب بدنامی اسلام شده است و با ایجاد ترور و ناامنی در عالم اسلام برای مسلمانان اسباب ننگ و عار است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له در دیدار طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) و مکتب نرجس زاهدان، اظهار داشتند: وهابی‌ها منشأ ناامنی شده‌اند و دنیا را به اسلام بدبین نموده و بلاد اسلامی را ناامن کرده‌اند.
ایشان کسانی را که ملتزم به حفظ آثار اسلام و تشیع هستند را حافظان مرزهای فکری و اعتقادی بیان کرده و افزودند: کسانی که در جاهای حساس از مرزهای جغرافیایی فکری و اعتقادی نگهداری می‌کنند تا دشمنان نفوذ نکنند، سربازان حقیقی اسلام هستند و ثواب زیادی برای آنان نزد خداوند محفوظ است.
این مرجع تقلید، احیاء امر اهل بیت (ع) و ساخت حوزه‌های علمیه را در مسیر تعلیم و تربیت اسلامی بسیار با اهمیت دانسته و خاطرنشان کردند: اسلام حقیقی و ناب همان است که از زبان امیرالمؤمنین و ائمه طاهرین (ع) صادر شده است.
آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی، با استفاده از آیات قرآن کریم گفتند: کسانی مستحق مقام امامت هستند که معصوم باشند اما کسانی که مدتی از عمرشان به ضلالت سپری شده و مدتی در کفر و بت‌پرستی بودند و حتی شش دختر خود را زنده به گور کرده و در مقابل اهل بیت (ع) ایستادند با این قساوت قلب نمی‌توانند امام باشند.
ایشان با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در حفظ ارزش‌ها و مبانی دینی، مقام طلاب را بسیار ارجمند و با برکت بیان کرده و گفتند: روحانیون و علما باید به مناطق محروم بروند و افراد نخبه را تربیت کنند و مروج ولایت اهل بیت (ع) باشند.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن