مستبصرین

اسقف آمریکایی چگونه مسلمان شد

اسقف آمریکایی چگونه مسلمان شد

 

 

 

همواره از خودم می پرسیدم که چرا پسر خدا باید بر روی صلیب کشته شود؟ مگر وی از جنس خدا نبود؟ پس چگونه مثل خدا نباید از مرگ دور می ماند!

به نقل از بولتن نیوز؛ پایگاه خبری”عرب نیوز” نوشت: “اسماعیل اسلوام”اسقف تازه مسلمان کلیسای پروتستان “سنت جان” در ایالت “ویرجیرنیا” آمریکا درباره دلیل تشرف خود به اسلام گفت: همواره از خودم می پرسیدم که چرا پسر خدا باید بر روی صلیب کشته شود؟ مگر وی از جنس خدا نبود؟ پس چگونه مثل خدا نباید از مرگ دور می ماند!
“اسلوام” در ادامه افزود: اینکه در مسیحیت گفته می شود،”ایمان بیاور تا رستگار شوی!” بدون اینکه دلایل عقلی برای ایمان بیان شود، باعث شد که در حقانیت انجیل کنونی شک کنم و به مطالعه بیشتری در این باره بپردازم.

این تازه مسلمان آمریکایی یادآور شد: در مسیحیت کنونی هیچگونه قانون رفتاری دقیقی وجود ندارد و شما با تناقض های بیشماری روبرو می شوید که پاسخی برای آنها نمی توانید پیدا کنید، چراکه کتاب مقدس تنها یک یک کتاب تاریخی است به همراه برخی بایدها و نبایدهای کلی که هیچ اثر مثبتی در زندگی انسانها ندارد.
وی تاکید کرد: قرآن به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان به همه پاسخهای زندگی به شیوه منطقی، ساده و خردمندانه پاسخ می دهد و در همان حال، از حضرت نوح، حضرت ابراهیم، حضرت موسی و حضرت عیسی(علیه السلام) نیز به عنوان پیامبران برزگ الهی نام می برد که شریعت آنها تحریف شده استف اما کتاب اسمانی مسلمانان با بیان منطقی و شیوایی که دارد، روشن است از تحریف دور مانده است.
“اسلوام” در پایان گفت: حضرت محمد(صلی الله علیه واله) و حضرت عیسی(علیه السلام) هر دو پیامبر الهی و انسانهای برگزیده ای هستند که به مانند دیگر انسانها بنده خدا می باشند نه فرزند خدا.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن